استراتژی سئو برای یوتیوب
سئو یوتیوب چیست؟ 9 فاکتور موثر سئو ویدئو یوتیوب دکتریوتیوب
لینکها به عنوان یکی از عوامل مهم سئو در یوتیوب شناخته میشوند و میتوانند تأثیر قابل توجهی در رتبهبندی ویدیوها در نتایج جستجوی یوتیوب داشته باشند. با توجه به اینکه یوتیوب به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرمهای اشتراک ویدیو در جهان شناخته میشود، بهینهسازی محتوا برای موتورهای جستجوی یوتیوب از اهمیت بسیاری برخوردار است. با اجرای تکنیکهای سئوی یوتیوب، میتوانید ویدیوهای خود را به سمت رتبههای بهتر در نتایج جستجو سوق دهید و در نتیجه، بیشترین تعداد بازدید، لایک، اشتراک و نظر را جذب کنید. ابزارهای تخصصی سئو به همراه یک راهنمای آموزش سئو یوتیوب پیشرفته به شما کمک میکنند که به بهترین شکل ممکن محتوای خود را بهینه کنید و شانس دیده شدن ویدیوهایتان در نتایج جستجو افزایش یابد. ما در اینجا ابزارهایی را به شما معرفی میکنیم که با استفاده از آنها، چنل خود را بهتر از همیشه مدیریت کنید و به رشدی قابل توجه در کانالتان دست پیدا کنید.
گرچه تحقیقات کلمات کلیدی در جستجوی گوگل اهمیت بیشتری دارند، اما در یوتیوب نیز بی اهمیت نیستند. شما باید جستجوی کلمات کلیدی را به طور خاص برای پلتفرم یوتیوب انجام دهید. تحقیق در مورد کلمات کلیدی به این معنا است که زبان کاربر را درک کنید تا از طریق آن به کلمه کلیدی مناسب و محتوای مرتبط دست پیدا کنید. شما باید مخاطب هدف و منبع ترافیک را بشناسید، سپس تحقیقات کلیدی را انجام دهید. بنابراین تحقیق کلمات کلیدی بخش مهم و ضروری در سئو یوتیوب به شمار می آید.
می توانید ویدیوی سایر سازندگان را مشاهده و نکاتی که باعث شده است که یک ویدیو بسیار خوب باشد را یاد بگیرید. می توانید در مورد اینکه ویدیوی خوب چیست، چه کاربردی دارد و چرا کاربر آن را دوست دارد، تحقیقاتی انجام دهید. اگر تا آن زمان بینندگان در ویدیوهای شما باقی نمانند و از آن پرش نکنند، ممکن است دوباره رتبه کانال خود را از دست بدهید. به همین دلیل ضروری است که از همان روز اول که شروع به آپلود ویدیوهای باکیفیت کنید – اگرچه آنها تقریباً هیچ بازدیدی ندارند. معیارهای تعامل، مانند لایکها، نظرات و اشتراکگذاریها، به YouTube نشان میدهند که ویدیوی شما ارزشمند است.
زمانی که شما عبارتی را در گوگل سرچ میکنید، الگوریتم گوگل به شما مرتبطترین نتایج را نشان میدهد در صورتی که در یوتیوب این اتفاق نمیافتد. همه موارد بالا پس از آپلود ویدیو در یوتیوب قابل تنظیم و شخصی سازی هستند و برای اینکه سئو یوتیوب خوبی داشته باشید باید همه این موارد را جدی بگیرید. یک کانال با سئو یوتیوب عالی، از پلی لیستها به درستی برای دیده شدن بیشتر استفاده میکند. هدف از پیدا کردن عبارت کلیدی، عبارتیست که کاربران به دنبال آن هستند و توسط رقبا اشباع نشده باشد. روی یکی از این پیشنهادات کلیک کنید و کانالهایی که در حال حاضر در این عبارات جایگاه دارند را بررسی کنید.
با استفاده از کلمات کلیدی بلند، میتوانید مخاطبان دقیقی را هدف قرار دهید که به دنبال محتوای خاصی هستند. این کلمات کلیدی میتوانند به بهبود رتبهبندی ویدئوهای شما و جذب مخاطبان علاقهمند کمک کنند. زیرنویسها باعث افزایش درک موضوع ویدئو و جذب مخاطبان بیشتری میشوند. همچنین، زیرنویسها میتوانند به افراد ناشنوا و کسانی که به زبان شما مسلط نیستند، کمک کنند تا محتوای ویدئو را درک کنند. تصویر بندانگشتی یکی از مهمترین عناصر بصری است که میتواند تاثیر زیادی در جذب مخاطبان داشته باشد.
بله، برخی رباتها مانند Ytdlbot از قابلیت دانلود کامل پلیلیستهای یوتیوب پشتیبانی میکنند. شرکت طراحی سایت مجریان وب ، فعالیت خود را از سال 1380 به صورت تخصصی آغاز نمود و در بخش وب سایت و خدمات وب سایت توانسته 98% رضایت مشتریان خود را کسب نمایید. همانطور که رقابت بالا می رود، طبق معمول، ما باید راه پیشرفته را انتخاب کنیم تا خودمان را در جستجو نمایان کنیم. مطمئن شو وقتی بینندهها پیدات میکنن، چیز با کیفیت و مرتبطی برای تماشا کردن دارن. یک نظر پین شده میتونه صدها پاسخ دریافت کنه، مثل کاری که برای Matt D’Avelia اتفاق افتاد. مثلاً، اگه ویدیوت درباره پختن کیکه، ممکنه بخشهایی درباره وسایل پخت یا ترندهای کیک مثل کیکهای ژئود داشته باشه.
اونها بالای عنوان ویدیوت نمایش داده میشن و کمک میکنن با نشون دادن بیشتر موضوع ویدیوت، دسترسی و اعتبارت رو افزایش بدی. در یک ویدیو، ممکنه یک CTA شفاهی داشته باشی که از بینندهها میخواد لایک کنن، مشترک بشن یا به اشتراک بذارن. برای ویدیوی دیگه، از مخاطبت بخواه ویدیوت رو بوکمارک کنه یا روی لینکهای به اشتراک گذاشته شده در توضیحات کلیک کنه. اضافه کردن برچسب زمانی میتونه نگهداشت و تجربه کاربر رو بهبود بده چون انتظارات رو تنظیم میکنه. برچسبهای زمانی به بینندهها راه آسونی میدن تا به قسمت مورد نظرشون در ویدیو برن یا دلیلی برای منتظر موندن تا اون بخش روی صفحه ظاهر بشه.
با پرسیدن سوال، ایجاد بحث و گفتگو و پاسخ دادن به نظرات، بینندگان را تشویق کنید تا با محتوای شما درگیر شوند. در خصوص ساجست یوتیوب همانطور که مشاهده می کنید شما باید تمرکزتان را روی ساخت یک رابطه عمیق با کاربران بگذارید . این باعث میشود بینندگان هنگام جستجوی یک موضوع خاص، ویدیوی شما را راحتتر پیدا کنند. اگر ویدیوی شما چندین موضوع یا مضمون را پوشش میدهد، دستههای دیگری را انتخاب کنید که محتوای شما را دقیقاً توصیف کند. ببینید رقبای شما از چه دسته ها و زیرمجموعه هایی برای محتوای مشابه استفاده می کنند.
از نظر فنی، طول عنوان بهتر است بین 50 تا 70 کاراکتر باشد تا در نتایج جستجو کامل نمایش داده شود. قبل از اینکه فرآیند سئو محتوای ویدیویی در یوتیوب را آغاز کنید، باید به انتخاب کلمه کلیدی و عبارات خود توجه کنید. کلمات کلیدی باید طوری باشد که ویدئو شما را به درستی معرفی کنند و شبیه عباراتی باشند که کاربر در موتور جستجو وارد می کند تا محتواهای شبیه ویدئو شما را ببینند. قبل از آموزش سئو یوتیوب باید بدانید که یوتیوب بعد از گوگل در رتبه دومین موتور جستجوی بزرگ دنیاست. از بین هر 10 ویدئویی که در جستجوی گوگل نشان داده میشود 9 مورد آن مربوط به یوتیوب است.این پلتفرم همواره در حال رشد است و هر دقیقه بیش از 500 ساعت ویدئو روی آن بارگذاری میشود. اما باید بدانیم سئو در یوتیوب چگونه است تا ویدئوی ما در این دریای بزرگ غرق نشود!
برای پیدا کردن تگ، کافیه به گزینه “View Source” بری و دنبال “keywords” بگردی تا تگهای مرتبط رو پیدا کنی. این یه مثال از یک توضیحات عالی ویدیو از Brand Master Academy هست که حول تنوعی از کلمات کلیدی بهینه شده. اگه هدفت تعامله، به لایکها، نظرات، اشتراکگذاریها و زمان تماشا نگاه کن. میخوای ترافیک وب رو افزایش بدی؟ لینکها رو به توضیحات و حاشیهنویسیهای ویدیوت اضافه کن، بعد اون منابع رو روی وبسایتت پیگیری کن. در این مقاله، نکات اثبات شده سئوی یوتیوب رو که در خیلی از کانال ها جواب داده و برای شما هم – صرف نظر از اندازه کانالتون – کارساز خواهد بود، مرور میکنیم. با توجه به اینکه مصرف ویدیو به بالاترین حد خودش رسیده، شاید به نظر برسه که قرار دادن ویدیوهات در صدر بزرگترین پلتفرم ویدیویی دنیا کار سختی باشه.
دیسکرپشنها به بهبود سئوی یوتیوب و افزایش دیدهشدن ویدئوها کمک میکنند و همچنین میتوانند به بهبود سئوی خارجی ویدئوها کمک کنند. هنگامی که در یوتیوب یا گوگل شروع به تایپ کردن یک کلمه کلیدی میکنید، پیشنهادات جستجو به شما نمایش داده میشوند. این پیشنهادات معمولاً کلماتی هستند که کاربران به دنبال آنها بودهاند و میتوانند به شما در انتخاب کلمات کلیدی مناسب کمک کنند. این پیشنهادات میتوانند به عنوان راهنمایی برای ایجاد محتوای مرتبط و جذاب استفاده شوند. همچنین، باید به عوامل دیگری مانند نیاز کاربران، رقابت در صنعت مربوطه و الگوریتمهای جستجوی یوتیوب توجه کنید. برخی مواقع ویدیوهای طولانیتر میتوانند به دلیل ارائه محتوای جامع، پیشرفت سئو را تسهیل کنند.
بنابراین ویدیو برای جستجوی کاربر در مورد پیدا کردن قالبهای رایگان وردپرس مرتبط به نظر میرسه. در عوض، الگوریتم یوتیوب از چند عنصر کلیدی برای رتبهبندی ویدیوها استفاده میکنه. سئوی یوتیوب یعنی بهینهسازی ویدیوها حول این عناصر و پیروی دقیق از الگوریتمها. باید در عنوان از کلمات و توضیحاتی استفاده شود که به کاربر کمک کند، تا نسبت به موضوع محتوا درک بهتری داشته باشد و پس از مشاهده ویدیو انتظار کاربر برطرف شود. این انتظار می تواند کاربر را جذب کند، اما پس از مشاهده ویدیو باید نیازهای کاربر را به طور کامل برآورده کند.
در این آموزش سئو یوتیوب به شما نحوه بهبود رتبه ویدیوهایتان در جستجوهای یوتیوب را آموزش دادیم. همانطور که اشاره شد ابتدا نیاز است که کلمات کلیدی مرتبط با محتوای ویدیوها را شناسایی کنید و در عنوان، توضیحات و محتوای ویدیوها از این کلمات استفاده نمایید. علاوه بر این، ارائه محتوای با کیفیت و جذاب، تعامل با کاربران و جذب بازدید کنندگان از طریق لایک، نظر و به اشتراک گذاری نیز از راهکارهای سئو یوتیوب است. در نهایت، سئوی یوتیوب و بهینهسازی ویدئوهای یوتیوب میتواند به رشد و موفقیت کانال شما کمک کند. همچنین، تحلیل دادهها و استفاده از ابزارهای مناسب میتواند به شما در پیادهسازی استراتژیهای بهینه کمک کند. سئو یوتیوب با بهینهسازی محتوای ویدئو و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، باعث افزایش دیدهشدن ویدئوها در نتایج جستجو میشود.
این تبلیغات به طور کامل پخش میشوند و میتوانند پیامهای سریع و جذابی را به مخاطبان منتقل کنند. تبلیغات بامپر برای جلب توجه سریع و افزایش آگاهی از برند بسیار موثر هستند. استفاده از هشتگهای مرتبط و پرطرفدار میتواند به دیدهشدن ویدئوها در جستجوهای مرتبط کمک کند. اگر کسب و کاری راه انداختهاید و میخواهید سایتتان با کمترین هزینه در نتایج گوگل بالا بیاید، یادگیری سئو بهترین تصمیم برای شما است. شما میتوانید کاملترین بسته آموزشی سئو را از آکادمی نوین تهیه کنید.
به طور کلی، بهبود کیفیت ویدیوها از جمله عناصر مهم در بهبود سئو یوتیوب است. با توجه به کیفیت تصویر، محتوا و ارائه، و مدت زمان مناسب، میتوانید ویدیوهایتان را برای رتبهبندی بهتر در نتایج جستجو و جذب تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان بهبود دهید. استخدام فتوشاپ کار نیز میتواند به شما در داشتن ویدیوهای با کیفیتتر کمک کند. همچنین، میتوانید از معادلهای طولانیتر یا جذابتر کلیدواژهها استفاده کنید تا رقابت کمتری داشته باشید. انتخاب کلیدواژههای دقیق و مرتبط با محتوا، بهبود قابل توجهی در رتبه بندی ویدیوهای شما در نتایج جستجوی یوتیوب ایجاد خواهد کرد.
اما برخی موارد نیاز به ویدیوهای طولانیتر و با جزئیات بیشتر دارند تا موضوع را به صورت جامع توضیح دهند. مهمترین نکته این است که ویدیوها مدت زمان لازم برای انتقال اطلاعات کافی را داشته باشند و به اندازه کافی جذاب باشند تا تماشاگران را به خود جلب کنند. بنابراین، توصیه میشود از دوربینها و تجهیزات با کیفیت استفاده کنید و ویدیوهای خود را با بهترین کیفیت ممکن ضبط و پردازش کنید. اگه شما هم مثل من عاشق یوتیوب هستین و دوست دارین کانالتون حسابی بترکونه، این مقاله رو تا آخر بخونین. امروز میخوایم در مورد بهترین استراتژیهای سئو برای یوتیوب در سال 2024 صحبت کنیم.
به عنوان مثال، به جای استفاده از عبارت عمومی “کسب درآمد”، می توانید عبارت طولانی تر و خاص تر “چگونه از یوتیوب درآمد کسب کنیم” را هدف بگیرید. در کنار امکانات مختلف، Ahrefs ویژگی Keywords Explorer خود را در اختیار کاربران قرار داده است که با استفاده از آن میتوان اطلاعات کاربردی در رابطه با کلمات کلیدی مدنظر خود به دست آورد. به عنوان مثال میتوان نتایج را بر اساس موتورهای جستوجو مختلف از جمله یوتیوب فیلتر کرد. دقیقاً به همین صورت یوتیوب میتواند ویدئوهای شما را به افراد بیشتری معرفی کرده که این مورد در نهایت باعث افزایش بازدید ویدئوهای شما میشود. اما توجه داشته باشید که از تگهای نامرتبط با ویدئو خود استفاده نکنید؛ چراکه ممکن است باعث بروز مشکل برای شما شود.
برای اینکه بدانید کانال یوتیوب شما در کدام قسمت موفق بوده و کجاها موفقیت آمیز نبوده بسیار کمک میکند. حتی با استفاده از این ابزار میتوانید درمورد مخاطبانتان اطلاعات بیشتری کسب کنید و بازدید ویدیوهایتان را بهبود بدهید. اگر میخواهید کلمات کلیدی ویدیوهای یوتیوب خود را تحلیل کنید، Ahrefs میتواند یک ابزار قدرتمند باشد. با استفاده از آن، میتوانید رقابت را بررسی کنید، تعداد جستجوها و قدرت رقابت کلمات کلیدی را بسنجید و استراتژیهای سئوی مناسب را برای ویدیوهایتان انتخاب کنید. همچنین، تشویق کاربران به اشتراکگذاری ویدیوها، میتواند تعامل را افزایش دهد و بهبود سئو را تسهیل کند.
انتشار منظم ویدئوها و تحلیل عملکرد آن ها با استفاده از YouTube Analytics از اهمیت بالایی برخوردار است. این ابزار به شما اطلاعات دقیقی درباره رفتار مخاطبان، منابع ترافیک، ویدئوهای محبوب و نقاط قوت یا ضعف محتوا ارائه می دهد. بر اساس این داده ها، می توانید استراتژی خود را تنظیم کنید و محتوای بهتری ارائه دهید. نظم در انتشار ویدئوها همچنین به ایجاد اعتماد و حفظ مخاطبان وفادار کمک می کند. با نوشتن یک کپشن مناسب ریسک از دست رفتن رتبه موتورهای جستجوی خود را کاهش دهید. یوتیوب به صورت اتومات ویدیوها را رونویسی می کند تا توضیحات اتوماتیک بسازد.
در نظر داشته باشید که این عکس باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد زیرا تصاویری با وضوح کم باعث میشود که تصویر به راحتی شناسایی نشود و تاثیر منفی بر برند شما خواهد داشت. سعی کنید که در انتخاب عکس برای پلتفرمهای مختلف خود هماهنگ باشید که تاثیر زیادی بر برندسازی و بر جذب افراد دارد. بر طبق مطالعات انجام شده، ویدیوهای دارای کپشن معمولا 12 درصد افزایش واچ تایم دارند و باعث افزایش تعامل میشوند. تفاوت بین زیرنویس و کپشن در زبان و ترجمه است؛ کپشن محتوای صوتی را به زبان اصلی ویدیو نمایش میدهد در حالی که زیرنویس محتوای صوتی را به یک زبان دیگر ترجمه میکند. این عبارت در گوگل به شما این امکان را میدهد که در سایت مشخص جستجو کنید و منظور ما از سایت مورد نظر در این بخش youtube.com است. با جستجوی این دستور میتوانید ببینید که در حال حاضر چه مقدار محتوای ویدیویی در یوتیوب با این عبارت کلیدی وجود دارد.
در حالی که بیشتر کاربرها از تگها برای پیدا کردن ویدیوها استفاده نمیکنن، اونها میتونن به الگوریتم یوتیوب کمک کنن ویدیوت رو دستهبندی کنه و به مخاطب مناسب نشون بده. از این ابزار همچنین میتونی برای کشف ترندهای برتر یوتیوب یا فهمیدن اینکه رقبات چه کلمات کلیدی رو هدف قرار دادن استفاده کنی. این بینشها میتونن کمک کنن استراتژی سئوی یوتیوبت رو برای نتایج بهتر تغییر بدی. اول اینکه بیننده رو تشویق میکنه روی ویدیو کلیک کنه، و دوم اینکه به الگوریتم کمک میکنه محتوای شما رو از طریق ترکیبی از کلمات کلیدی شناسایی کنه. اگر به تازگی کانال خود را ایجاد کرده اید، اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که به YouTube نشان دهید که کانال شما ارزش رتبه بندی را دارد. پس از ایجاد این اعتماد، میتوانید فرکانس را کمتر کنید و ویدیوها را با سرعت کمتری آپلود کنید.
در نظر داشته باشید که درک هدف جستجو (search intent) اولین قدم برای دیده شدن است. به عبارتی دیگر، تطبیق محتوای ویدیوی شما با هدف جستجوی کاربر در نتایج جستجو موثر است. برای بهبود رتبهبندی ویدیوها در یوتیوب، در قدم اول باید الگوریتم یوتیوب و فاکتورهای رتبهبندی آن را بشناسیم. یوتیوب بخشی از گوگل است و مثل هر موتور جستجوی دیگری قصد دارد محتوایی ارائه کند که به بهترین نحو به سوال کاربران جواب بدهد. همان طور که سئو برای موتورهای جستجو محبوب و کارآمد است و سایت با آن دیده می شود، سئو یوتیوب نیز یکی از مهم ترین کارهایی است که برای دیده شدن در آن انجام دهید.
ایجاد مهارتهای حرفهای یا یک تیم با تخصص در ویرایش، صدا و انیمیشن هم میتونه کیفیت ویدیوهات رو بالا ببره. اما اگه این منابع به راحتی در دسترست نیستن، ممکنه به یک برنامه برای ساخت ویدیوهای عالی بدون اونها نیاز داشته باشی. یه زمانی ساختن یک کانال یوتیوب برای یک موضوع گسترده مثل “بررسی محصول” یا “تکنولوژی” ساده بود، اما امروزه کانالهای جدید یوتیوب به یک تمرکز خاصتر نیاز دارن. ویدیوهایی که مدت تماشا، لایک و اشتراکگذاری بیشتری دارن، بالاتر از اونهایی قرار میگیرن که تعامل کمتری دارن (یا نرخ پرش بالایی دارن). بازاریابها داشتن یاد میگرفتن که فقط انتشار حجم زیادی از محتوا کافی نیست – محتوا باید با کیفیت بالا و به گونهای بهینه شده باشه که تا حد ممکن از طریق موتورهای جستجو قابل کشف باشه. در حالی که شما مطمئناً باید کلمات کلیدی چند بخشی و عمومی را بگنجانید، به نظر می رسد YouTube عبارات 2-4 کلمه ای را ترجیح می دهد .
توجه داشته باشید که این ابزار رایگان نبوده و کاربران برای استفاده از تمام قابلیتهای این ابزار، باید هزینه اشتراک پرداخت کنند. از هشتگها میتوانید در متن توضیحات ویدیو هم استفاده کنید؛ چون بعد از انتشار در یوتیوب به شکل هایپر لینک نمایش داده میشود. قبل از خواندن این مقاله، اگر هنوز اطلاعات درستی از سئو و اصول آن ندارید، به شما پیشنهاد میکنم به صفحه آموزشهای سئو و بهینهسازی هم سر بزنید. ضبط ویدیوهای با کیفیتتر و طولانیتر تا حدی که جذابیت ویدیو حفظ شود. بهترین روش تشخیص تگ ویدیو یوتیوب این است که از تگی استفاده کنید که محبوب رقبای شما است زیرا به این ترتیب یوتیوب ویدیو شما را بهتر می شناسد.
سئوی یوتیوب شامل استراتژی هایی مانند تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی اسکریپت، ساخت لینک و موارد دیگر است. ابزارهایی مانند Google Keyword Planner و YouTube’s autocomplete suggestions میتوانند به شما کمک کنند عبارات محبوب خود را پیدا کنید. تحقیق کلمات کلیدی یوتیوب شامل یافتن کلمات و عباراتی است که کاربران در نوار جستجوی یوتیوب وارد می کنند تا ویدیوهایی را که می خواهند تماشا کنند پیدا کنند. این کلمات و عبارات به عنوان کلمات کلیدی یوتیوب یا عبارات جستجو شناخته می شوند. یکی از اصلیترین مزایای سئو یوتیوب، بهبود رتبهبندی ویدئوها در نتایج جستجو است.
هرچه محتوای مفیدتری به کاربران ارائه کنید، ویدیوتان بازدید بیشتری خواهد داشت و در نتایج جستجو نمایش داده میشود. در تمام رسانههای اجتماعی فضای مجازی، هشتگ به کاربران کمک میکند تا محتوای دلخواهشان را سریعتر پیدا کنند. یوتیوب هم از این موضوع غافل نیست و شما میتوانید با اضافه کردن هشتگ به توضیحات و عنوان ویدیو، به کاربران کمک کنید ویدیوی شما را زودتر پیدا کنند. یکی از نکات مهم در استفاده از برچسبها، استفاده از کلمات کلیدی دقیق و مرتبط است. برچسبهایی که به طور مستقیم به محتوای ویدیو اشاره میکنند و در جستجوهای مرتبط با آن کاربرد دارند، بیشترین تأثیر را خواهند داشت.
با توجه به رشد روزافزون محتواهای ویدئویی در اینترنت، داشتن یک استراتژی سئو مناسب برای ویدئوهای یوتیوب میتواند تفاوت بزرگی در موفقیت کانال شما ایجاد کند. سئو یوتیوب نه تنها به شما کمک میکند تا محتوای خود را به مخاطبان بیشتری نشان دهید، بلکه میتواند به بهبود رتبهبندی ویدئوهای شما در نتایج جستجو کمک کند. با استفاده از Ahrefs میتوانید کلمات کلیدی مرتبط با محتوای ویدئوهای یوتیوب خود را پیدا کرده و رتبهبندی آنها را ببینید. همچنین، این ابزار به شما اطلاعات دقیقی درباره بکلینکها و تحلیل رقبا ارائه میدهد که میتواند به بهبود سئو ویدئوهای یوتیوب کمک کند. رتبه بندی یوتیوب یکی از ارکان اصلی بازاریابی درونگرا است؛ چیزی که یک دهه پیش کاملا جدید بود.
ابزار کاربردی کانوا این امکان را برای شما فراهم میکند تا تامنیلهای ویدئوهای یوتیوب خود را در فرمت اعلام شده توسط گوگل ساخته تا بتوانید توجه کاربران را به ویدئوهای خود جذب کنید. با دارا بودن بیش از 120 میلیون کاربر فعال روزانه، یوتیوب به عنوان یکی از بهترین پلتفرمها برای پاسخ به سؤالات و نیازهای مختلف کاربران در نظر گرفته میشود. توجه داشته باشید که این مورد در کشور ما نیز صدق کرده و آمارها نشان میدهند که میزان محبوبیت این شبکه در میان کاربران ایرانی نسبت به سالهای قبل رشد قابل توجهی داشته است. در این رابطه میتوانید با بهبود سئو ویدئوهای خود برای صفحه سرچ احتمال دیده شدن آنها توسط کاربران جدید را افزایش دهید. تبلیغات Outstream نوعی تبلیغات ویدئویی هستند که خارج از یوتیوب نمایش داده میشوند.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/