ارتقادی نوشتن پست وبلاگ
راهنمای صفر تا صد وبلاگ نویسی چگونه برای وبلاگ مطلب بنویسیم؟ ایران وبر
در هنگام ایجاد موضوعی برای پست وبلاگ خود ، آنچه را که درباره شخصیت های خریدار و علایق آنها می دانید در نظر بگیرید. در انتهای پست وبلاگی خود برای اینکه دیگر عالی بشود و فن آخر را بزنید، باید مخاطبان خود را دعوت به یک اقدام کنید. در اینجا از مخاطبان میخواهید کاری را انجام دهند یا به سوالی پاسخ دهند. همچنین، این تنوع در محتوا میتواند به بهینه سازی نرخ تبدیل کمک کند، زیرا مخاطبان بیشتری جذب میشوند و احتمال تبدیل آنها به مشتری افزایش مییابد. پس در استفاده از انواع مختلف رسانه خساست به خرج ندهید و در جای درست از آنها استفاده کنید. اگر از قبل سرویس خود را از شتابان هاست خریداری کرده اید و وب سایت خود را ایجاد کرده اید ، وقت آن است که اولین پست خود را بنویسید.
با هر بار نوشتن، بهتر خواهید شد و خواهید توانست محتوایی تولید کنید که هم برای مخاطبان و هم برای موتورهای جستجو جذاب باشد. مهارت در نوشتن به مرور زمان بهبود مییابد، اما با تداوم در تولید محتوای ارزشمند، شما میتوانید وبلاگ خود را به منبعی معتبر و پربازدید تبدیل کنید. برخلاف وبلاگ ها ، عرشه های SlideShare اغلب در موتورهای جستجو رتبه خوبی ندارند ، بنابراین به بستری برای ارسال پیام خود به افرادی که به دنبال آن هستند نیاز دارند. با قرار دادن و جمع بندی SlideShare خود در یک پست وبلاگ ، می توانید اطلاعات زیادی را به اشتراک بگذارید و به آن فرصتی بدهید تا در همان زمان در Google رتبه بندی شود. Anchor Text کلمه یا کلماتی است که به صفحه دیگری پیوند می یابد - چه در وب سایت شما و چه در وب سایت دیگر.
همانطور که شبکه های اجتماعی محتوا را با تصاویر برجسته تر نشان می دهند ، تصاویر بصری بیش از هر زمان دیگری مسئول موفقیت محتوای وبلاگ شما هستند. قبل از نوشتن هر چیزی ، موضوعی را برای پست وبلاگ خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر شما شرکتی هستید که CRM را برای مشاغل کوچک و کوچک می فروشد ، ممکن است پست شما درباره اهمیت استفاده از یک نرم افزار واحد برای حفظ هماهنگی تیم های بازاریابی ، فروش و خدمات باشد. در مرحله بعد ، به مکانی برای میزبانی این پست و هر پست وبلاگی که می نویسید نیاز دارید. این امر مستلزم انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS) و خدمات میزبانی دامنه وب سایت است.CMS را انتخاب کنید. با این حال ، ممکن است بخواهید اطلاعاتی در مورد نحوه تنظیم رویکرد رسانه های اجتماعی خود به آنها بدهید (برای مثال-از رویکردی اتفاقی و شخصی تا رویکردی که بیشتر در کسب و کار متمرکز است و روی شبکه متمرکز است).
یکی از راههای دریافت محتوای شگفتانگیز، کار با یک آژانس مدیریت شده است. در اینجا برخی از مزایای کار با آژانس های محتوا آورده شده است. عناوین رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید تا برای سرفصل خود ایده و الهام بگیرید. فقط مطمئن شوید که با اضافه کردن دیدگاه های خود، تیتر خود را منحصر به فرد کنید. برعکس، این سه عامل بر عملکرد محتوای شما در جستجو تأثیر می گذارد.
بلکه به او توضیح دهید انجام این اقدام چه سودی برای او خواهد داشت. دریافت اطلاعات بیشتر در یک موضوع خاص، دریافت تخفیف برای خرید یک محصول و یا عضویت در یک باشگاه مفید و جذاب میتواند از جمله مزایایی باشد که به کاربر وعده میدهید و نیز به آن عمل میکنید. در این عنوان به دغدغهای از بیشتر افراد اشاره شده و همچنین وعده کمک و راهنمایی در خصوص برطرف ساختن این چالش به کاربر ارائه شده است. یک جابجایی ساده به ضمیر دوم شخصِ «شما»، نوشتهاتان را جوری تغییر میدهد که به طور مستقیم خواننده را مخاطب قرار دهید و آن را شخصیتر میکند. کسانی که میخواهند سلامتی کلی خود را بهبود دهند، باید روز را با یک صبحانهی متعادل شروع کنند که میتواند شامل دانه غلات کامل، ماست و سفیده تخم مرغ باشد.
راه دیگر برای تمایز وبلاگ شما ارائه داده های اصلی ، نقل قول ها یا دیدگاه ها است. برخی از بهترین پست های من از دریافت یک نقل قول منحصر به فرد از یک متخصص صنعت آمده است. برای کشف آنچه در یک موضوع وجود ندارد ، من یک تجزیه و تحلیل رقابتی را انجام می دهم. برای دیدن آنچه رقبای من در محتوای خود ارائه می دهند و چگونه می توانم وبلاگ خود را بهتر کنم. در انجام این کار، متوجه شده ام که کدام موضوعات با مخاطبان من طنین انداز می شوند (و کدامیک نه) و در اطراف آنها محتوا ایجاد کرده ام.
این نه تنها در وبلاگ نویسی به شما کمک میکند، بلکه باعث می شود مردم مقاله شما را نیز بخوانند. استفاده از CTA می تواند به شما کمک کند ترافیک وب سایت خود را به تعامل و در نهایت سود تبدیل کنید. در حالی که هدف فوری شما جذب خوانندگان بیشتر است، ممکن است در نهایت بخواهید از وبلاگ خود بیشتر درآمد کسب کنید. در چند جمله اول مقاله خود، باید توجه خوانندگان خود را جلب کنید. با یک نقل قول یا آمار مرتبط شروع کنید، یک داستان کوتاه بگویید یا یک واقعیت جالب را به اشتراک بگذارید.
این موضوعات رقابت کمتری را ارائه می دهند و بنابراین باید به پست وبلاگ جدید شما اجازه دهند راحت تر رتبه بندی شود. موارد را استفاده کنیدChatGPT بسیار سازگار است و آن را برای طیف گسترده ای از برنامه ها مناسب می کند. چه در حال تهیه پیشنویس پستهای وبلاگ طولانیمدت، نوشتن کپی بازاریابی، توسعه توضیحات محصول یا ایدههای طوفان فکری باشید، ChatGPT میتواند خروجیهای سریع و قابل اعتمادی ارائه دهد. همچنین برای تعامل با مشتریان از طریق رابط های چت بات، پاسخ به سؤالات یا تولید محتوای رسانه های اجتماعی مفید است. این جمله توصیفی است و شامل کلمه کلیدی اصلی “رویداد مجازی” است. بنابراین، حتی اگر واقعیت این باشد که این یک تصویر استوک است، میتوانید روایتی ایجاد کنید که با پست وبلاگ شما همسو باشد.
مطالعات نشان می دهد که پست وبلاگی که دارای یک تصویر برای 75 تا 100 کلمه باشد، دو برابر تعداد پست های وبلاگی که تصویر ندارند، به اشتراک گذاشته می شود. شما در مورد نوع و عنوان وبلاگ تصمیم گرفته اید، یاد گرفته اید که چگونه یک پست وبلاگ بنویسید، و اکنون آماده شروع نوشتن هستید. وقتی با آن صفحه خالی روبرو می شوید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند ترسناک باشد. اگر مقدمه شما را جلب نکرد، به احتمال زیاد آن را کمکم کردهاید. معرفی پست وبلاگ شما برای تشویق بازدیدکنندگان به ادامه مطالعه کلیدی است. Ahrefs کلمات کلیدی Explorer اطلاعات دقیقی در مورد هر کلمه کلیدی می دهد.
به بازدید کننده این امکان را میدهد تا روی محتوا تمرکز کند، نه درهم ریختگیها. این باعث میشود اطلاعات شما متراکم و غیرقابلخواندن به نظر برسند. توضیح دهید که چگونه این پست، مشکلی را که خواننده با آن روبرو خواهد شد را حل خواهد کرد. این توضیحات باعث میشود خواننده دلیلی برای ادامه دادن به خواندنش داشته باشد و به آنها بگوید كه چگونه این امر به بهبود آنها (در سفر پرسونای خریدار) كمک میکند. وبلاگها باید به سوالات مخاطبان پاسخ دهند و به خوانندگان کمک کنند تا چالشی را که تجربه میکنند برطرف کنند و شما باید این کار را به روشی جالب انجام دهید.
در مورد نقاط گلوله فراموش نکنید – آنها جلب توجه می کنند و به راحتی قابل هضم هستند، به خصوص در دستگاه های تلفن همراه. شبیه چیه؟ پاسخهای کامل، بخشهای قابل اسکن، سرصفحههای فرعی سازمانیافته و کمکهای بصری. – چنانچه سوال یا انتقاد و پیشنهادی دارید، از فرم نظردهی پایین همین صفحه استفاده کنید. اعتبار شما هنوز ثابت نشده است قبل از آموزش نحوه انجام کاری به دیگران ، ابتدا باید نشان دهید که در زمینه خود پیشرو و منبع معتبر هستید. حالا، فیلم همین کتاب را پخش کنید و نگاهی سریعی به آن بیندازید. شما این را درک خواهید کرد که مناظر تنها بر اساس تصاویر استوار است.
توضیحات متا توضیحات یک تا سه جمله ای هستند که در زیر عنوان یک نتیجه پیدا خواهید کرد. سپس میتوانید آن پیشنویس را مرور کنید و نکات شخصی و بهینهسازیهایی را اضافه کنید که خواندن آن را برای انسان سرگرمکننده میکند. با این حال، به خاطر داشته باشید که واضح ترین کلمات کلیدی همیشه با استراتژی شما همخوانی ندارند. علاوه بر این، کلمات کلیدی تمرکز شما در طول زمان با تغییر روندها، تغییر اصطلاحات یا رشد خط محصول/خدمات شما تکامل خواهند یافت. هدف کاربر به انگیزه یا هدف پشت جستجوی جستجوی کاربر اشاره دارد. همه چیز در مورد این است که بفهمند آنها واقعاً می خواهند هنگام تایپ چیزی در موتور جستجو کشف کنند.
حفظ این ثبات باعث میشود محتوای شما از نگاه مخاطب حرفهایتر باشد. نگه داشتن محتوای مربوطه در طول پست شما می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار خوانندگان شما قرار دهد ، و به طور بالقوه رتبه بندی موتور جستجو را با کلمات کلیدی Longtail . هنگام تشریح ، باید ایده های اصلی خود را با H2S و H3 های غنی از کلمات کلیدی متمرکز کنید. اینها هدر و زیرنویس های شما هستند که خوانندگان به طور معمول در جستجوی آنها هستند و اطلاعاتی که Google هنگام نمایه سازی و رتبه بندی محتوا می خزند. با تمرکز بر موضوعات اصلی وبلاگ خود یا خوشهها، می توانید خود را به عنوان یک رهبر فکری معرفی کنید، اعتماد مخاطبان خود را به دست آورید، در موتورهای جستجو رتبه بهتری کسب کنید و خوانندگان جدیدی را جذب کنید. هنگام نوشتن یک پست وبلاگ، چه برای شخص دیگری محتوانویسی می کنید چه برای وبلاگ خود می نویسید، می خواهید موضوعاتی را پوشش دهید که برای خوانندگان شما ارزش دارد و با علایق آنها و همچنین علایق شما مطابقت دارد.
مهم نیست این ارتباط تا چه میزان منطقی یا غیر منطقی به نظر بیایند، همه را بنویسید تا فراموش نکنید. اولین و مهمترین مرحله ایجاد ساختار برای یک پست وبلاگ، در نظر گرفتن جامعه مخاطبینی است که محتوا را برای آنها نگارش میکنید. در ادامه خواهیم گفت که چگونه می توان به این شناخت دست یافت و از آن در جهت ساختاردهی به پست وبلاگ استفاده کرد. کلمه کلیدی خود را با یک وزن نرمال در سراسر بدنه پست خود و در سر صفحهها توزیع کنید تا معقول به نظر برسد. این بدان معناست که کلمات کلیدی خود را در نوشته خود بگنجانید اما فقط به روشی که برای خواننده طبیعی و دوستانه و کاربرپسند باشد.
اگر تمایل دارید که کسب و کار خود را در محیط گوگل گسترش دهید اما با چگونگی طرح ساختار پست وبلاگ استاندارد آشنا نشدهاید، این مطلب از ویستا برای شما در نظر گرفته شده است. گفته می شود که مغز انسان سریعتر محتوای بصری را پردازش می کند ، بنابراین اگر تصاویری دارید که محتوای وبلاگ شما را ترجمه می کند ، این کار را انجام دهید. همچنین درنظر داشته باشید استفاده از ویدئو در وبلاگ نیز بسیار مفید است و همچنین باعث میشود زمان حضور کاربر در سایت شما نیز افزایش یابد. اولین چیزی که باید به آن بسیار توجه کنید تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. استفاده از یک پلت فرم رایگان مانند Wordtracker به شما امکان می دهد محبوب ترین کلمات کلیدی را درباره ی موضوع مطلب خود ببینید. همچنین ممکن است شما برای تبلیغ پست وبلاگ خود از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید ، اما درصد زیادی از کاربران روی پیوندهایی که به اشتراک می گذارید کلیک نمی کنند.
برای تقسیم بخشهای مقاله وبلاگ خود از زیر عنوانها استفاده کنید. بهعنوان مثال، این پست وبلاگ دارای بخشی است که ایدههایی را برای شما ایجاد میکند. عنوان موثر چیزی است که موقع شروع کار با نوشتن آن پست را شروع میکنید. از این نقطه شروع کنید تا موضوع خود را به سمت پایین محدود کنید و روی یک زاویه خاص تمرکز کنید. یک عنوان کلی، مانند عبارت “رسانههای اجتماعی “، میتواند چندین ایده برای ارسال پست در وبلاگ را پرورش دهد.
یادگیری نحوه نوشتن یک پست وبلاگ آسان است و می توانید در عرض چند دقیقه محتوا داشته باشید. Le بازاریابی محتوا EST 62٪ ارزان تر نسبت به روش های بازاریابی سنتی از آنجا که انجام وبلاگ نویسی آسان و مقرون به صرفه است، راهی ساده برای افزودن ارزش به کسب و کار شما است. بازخوردهای سازنده، همواره میتوانند دیدگاههای تازهای را برای بهبود محتوای نوشته شده ارائه کنند و خطاهای نادیده گرفته شده را آشکار سازند. نکتهای که وجود دارد این است که بازخوردها، ابزارهایی برای ارتقا هستند نه انتقادات شخصی! بنابراین پذیرای پیشنهادات و تغییرات باشید اما به شهود و دانش خود به عنوان یک نویسنده نیز اعتماد کنید.
بازخوردها را با یکدیگر ترکیب و به یکدیگر مرتبط سازید تا یک تحلیل جامع از انتقادات صورت گیرد. در این صورت خواهید توانست دیدگاه کاملتری نسبت به خواسته مخاطب و چالشهای او داشته باشید. برای درک هرچه بهتر این موضوع میتوانیم یک پست وبلاگ را به سفر تشبیه کنیم. از مبدا و مقدمه آغاز نموده، در طول مسیر تجارب و دانستههای متعددی کسب میکنیم و در نهایت به مقصد و نتیجه سفر میرسیم. در نگارش بدنه پست، باید بدانیم از چه نقطهای محتوای خود را با چه هدفی آغاز میکنیم، در طول محتوا قصد داریم چه منظورهایی را انتقال دهیم و در نهایت نتیجهای که میخواهیم حاصل شود چیست.
در غیر این صورت، شما در معرض خطر نوشتن محتوا برای موضوعاتی هستید که از قبل بیش از حد اشباع شده اند. اگر شخصی به دنبال “مشکلات لوله کشی زیر سینک آشپزخانه” است، ممکن است به دنبال آموزش، نمودار، مقاله یا محصولی باشد که بتواند مشکل را برطرف کند. اگر شرکتی هستید که CRM برای مشاغل کوچک تا شرکتی، ممکن است پست شما در مورد اهمیت استفاده از یک نرم افزار واحد باشد. تا تیم های بازاریابی، فروش و خدمات خود را در یک راستا نگه دارید. به عنوان مثال، اگر در مورد پایداری و محیط زیست می نویسید، سبز ممکن است رنگی باشد که باید هنگام طراحی وبلاگ خود در نظر داشته باشید.
اگر می توانید URL خود را کوتاه تر و دوستانه تر با کلمات کلیدی تر کنید ، به دنبال آن بروید. همچنین میتوانید از این ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی که در بالا در مرحله اول ذکر کردیم استفاده کنید. اگر مقالات و پستهای وبلاگ دیگر برای آن عبارت رتبهبندی میشوند، خوب هستید که بروید. اگر فقط صفحات محصول یا فهرستهایی را از نشریات اصلی پیدا میکنید، موضوع جدیدی را برای پوشش در اولین پست خود پیدا کنید. برای شروع سریع تحقیق کلمات کلیدی خود، ابتدا با شناسایی موضوع کلی وبلاگ خود شروع کنید.
بهعلاوه پیداکردن پست وبلاگ شما توسط موتورهای جستوجو راحتتر خواهد بود. ما در این مطلب هفت تاکتیک ساده به منظور بهبود ارتباط کاربر با محتوا و سئو محتوایی میپردازیم. یکی دیگر از مزایای مطالب بلند این است که شما میتوانید بیشتر از کلمات کلیدی در مطلبتان استفاده کنید و به همین علت میتوانید به سئو وبلاگتان کمک بسیار زیادی کنید. پس از تعیین ایده باید در مورد کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود که می توانید در محتوا از آنها استفاده کنید تحقیق کنید. هر عبارت یا کلمه ای را که در Google تایپ می کنید کلمه کلیدی محسوب می شود.
محتوای شما مهمترین عنصر در بهبود رتبهبندی در موتورهای جستوجوست. تحقیقات همچنین نشان داده است محتواهای بلند جایگاه بهتری در مقایسه با محتواهای کوتاه دارند.اما بهجای شمردن کلمات نوشتهشده، سعی کنید جوهر محتوا را در نظر بگیرید. سعی کنید مطالبی بنویسید که از اطلاعات کافی برای مخاطبان برخوردار باشد. کارشناسان سئو در اصفهان همچنین توصیه می کنند قبل از نوشتن ، کلمه کلیدی خود را جستجو کنید و نوشته ۱۰ نتیجه اول را مرور کنید و از آنها ایده بگیرید. اینها پست های برتر مربوط به آن کلمه کلیدی شما هستند و نشان دهنده آنچه هستند که مخاطب شما به دنبال آن است. هرگز نباید مطالب سایت های دیگر را کپی کنید بلکه فقط باید از آنها ایده بگیرید.
هنگامی که می دانید برای چه کسی می نویسید، نکاتی را که به مخاطبان شما آسیب می رساند را شناسایی کنید. یکی دیگر از ابزارهای عالی گوگل، گوگل گرایش های جستجو و ایده های کلیدواژه جدید را پیدا می کند. نوشتن یک پست وبلاگ موثر زمانی ساده است که فرآیند را به مراحل تقسیم کنید. حال که با تعریف وبلاگ و پست وبلاگ بهتر آشنا شدیم، می خواهیم به دلایل اهمیت ایجاد ساختار اصولی در مراحل نگارش آن بپردازیم. همچنین میتوان گفت مهمترین مولفهی سئو نیز تولید محتوا باکیفیت و اصولی میباشد که باعث میشود از سایر رقیبان خود پیشی بگیرید و در صدر نتایج جستجو باشید. شما باید کلمات را تا جایی اصلاح کنید که همه قسمتها، پاراگرافها و جملات، واضح و متمرکز باشند.
این عناوین را در گوگل جستجو کنید و ببینید که کدام یک از آنها کمتر در محیط گوگل و به زبان شما بررسی شدهاند. مسائل بسیاری وجود دارند که پاسخ صریح و جامعی در رابطه با آنها در محیط اینترنت وجود ندارد و کاربران در صورت پاسخگویی به این مسائل از شما و پست وبلاگی که منتشر میکنید استقبال خواهند کرد. چگونه یک پست وبلاگی اصولی و جذاب بنویسیم ؟ تهیه مقاله برای بلاگ یک وبسایت یکی از مهمترین فعالیتهای لازمه جهت افزایش ترافیک و بهبود سئو سایت میباشد. در این مقاله به شما نحوه نوشتن پست وبلاگ اصولی و جذاب را آموزش خواهیم داد. هماکنون میدانید که چگونه محتوای پست وبلاگ خود را بهینه کنید. زیرا این امر باعث میشود تا از بهترین تلاشهای وبلاگ نویسی در کسب و کار خود استفاده کنید.
اکثر خدمات میزبانی وب سایت هزینه بسیار کمی برای میزبانی دارند یک دامنه اصلی — در واقع، هزینه های وب سایت می تواند به 3 دلار در ماه ارزان باشد، زمانی که شما به یک دوره 36 ماهه متعهد شوید. اما، برای ایجاد یک زیر دامنه که به وب سایت شرکت شما تعلق دارد، زیر دامنه را با میزبان وب سایت. یک دامنه بخشی از نامگذاری آدرس وب که کسی برای یافتن وب سایت یا صفحه ای از وب سایت شما به صورت آنلاین استفاده می کند. این فرصت شما برای خلاقیت و ایجاد نامی است که به خوانندگان ایده میدهد که از وبلاگ شما چه انتظاری دارند. هدف از انجام این کار کپی کردن این عناصر نیست، بلکه به دست آوردن بینش بهتر در مورد آنچه خوانندگان در یک وبلاگ باکیفیت قدردانی می کنند است.
اگر میخواهید بدانید وبلاگ چیست و چگونه میتوانید از ابزارهای مناسب برای بهبود نوشتن، طراحی، و تحلیل وبلاگ خود استفاده کنید، این بخش برای شماست. در ادامه، ابزارهایی کاربردی را معرفی میکنیم که به شما در تمامی مراحل وبلاگنویسی کمک میکنند. با این حال ، ممکن است بخواهید به آنها اطلاعاتی درباره نحوه تنظیم رویکرد رسانه های اجتماعی خود (به عنوان مثال - از روشی شخصی ، گاه به گاه ، شخصی ، به رویکرد مبتنی بر کسب و کار و شبکه متمرکز) به آنها بدهید. این نوع اصلاحات همان چیزی است که به شما کمک می کند مطالبی را درباره موضوعات واقعاً مخاطبان خود (و نیازها) منتشر کنید. مخاطبان خود را درک کنید.قبل از شروع به نوشتن پست وبلاگ خود ، اطمینان حاصل کنید که درک درستی از مخاطبان خود دارید. خوب ، وقت بهانه ها تمام شده است و این راهنما اینجا است تا به شما کمک کند تا دلیل آن را بفهمید.
ما چند بار در این مقاله به اهمیت تصاویر اشاره کرده ایم زیرا آنها به سادگی اهمیت دارند. در برخی موارد ممکن است این محتوا توسط ارواح نوشته شده باشد و در موارد دیگر ممکن است نویسنده یک خط فرعی داشته باشد. نتیجه گیری باید بین 50 تا 75 کلمه باشد و اگر یک فراخوان قانع کننده برای اقدام بگنجانید به شما کمک خواهد کرد. مردم خواندن مقالات به سبک فهرست را دوست دارند زیرا بسیار قابل اسکن هستند. طبق ماهیت خود، مقالات فهرستی از اطلاعات کوتاهی تشکیل شده و به گونه ای تنظیم شده اند که خواندن آنها را آسان کند. Google Keyword Planner نیز رایگان است، بنابراین یک امتیاز بزرگ است.
بیش از 89 درصد از بازاریابان می گویند بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی ضروری است. اگر واقعاً می خواهید بدانید که ارزش تبلیغاتی احساسی عنوان شما چیست ، از بازاریابی ایمیلی و تحلیلگر تیتر Instituteبازاریابی پیشرفته استفاده کنید. لازم نیست ساعت ها برای تهیه یک عنوان جذاب جذاب وقت بگذارید، اما اگر یکی از این مطالب را در ذهن دارید ، بلافاصله آن را یادداشت کنید. حتی خطاهای کوچک میتواند تاثیر منفی در درک مشتری از برند شما داشته باشد. کلماتی مثل خیالپردازی ، پارادایم، سطح بالا، کلنگرانه، بنیانافکن، تغییردهنده بازی، انقلابی و … .
این کلمات کلیدی طولانی که اغلب مبتنی بر سؤال هستند، وبلاگپست شما را روی اهداف خاص مخاطبانتان متمرکز میکنند. بازدیدکنندگان وب سایت که در جستجوی اصطلاحات طولانی هستند، بیشتر احتمال دارد که کل پست را بخوانند و در ادامه اطلاعات بیشتری را از شما بخواهند کسب کنند. به عبارت دیگر، شما نوع ترافیکی مناسب را به وب سایت خود جذب خواهید کرد. هنگامی که مسیری را برای پست وبلاگ خود انتخاب کردید، باید شانس موفقیت آن را در صفحات نتایج موتور جستجو کشف کنید – که در نهایت به معنای جلب توجه بیشتر به محتوای خود است. برای موفقیت، تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید تا مرتبط ترین پرس و جوها را برای موضوع خود بیابید.
شفاف سازی این اهداف در ذهن شما ، هنگام تولید محتوا و تصمیم گیری های مهم دیگر در رابطه با وبلاگ ، لازم است. متا دیسکریپشن یا توضیحات متا، خلاصههای کوتاهی از محتوای پست وبلاگ شما هستند که در صفحه نتایج گوگل به کاربران نمایش داده میشوند. ارائه یک خلاصه خوب که حاوی کلمه کلیدی اصلی شما نیز باشد، ممکن است کمی چالشی بنظر بیاید و بسیار تعیین کننده است، چرا که میتواند کاربر را به کلیک بر روی لینک صفحه شما قانع کند. پس از انتخاب موضوع مناسب، نوبت به جمع آوری کلمات کلیدی مرتبط میرسد. در این مرحله میتوانید با استفاده از یک ابزار گروهبندی کلمات کلیدی، پر اهمیتترین واژههای مرتبط با عنوان انتخابی را جمع آوری کرده و در نگارش پست وبلاگ خود مرتب از آنها استفاده کنید. برای مثال اگر موضوع پست وبلاگ شما طراحی سایت حرفه ای باشد، کلمات کلیدی آن طراحی سایت اختصاصی، راه اندازی وبسایت، سایت فروشگاهی، وبسایت شرکتی و مواردی از این قبیل خواهند بود.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری